8 תשובות
אם כל מכונית תהיה מטוס קטן, היא לא תוכל פשוט לעוף, היא תצטרך שדה תעופה, ומגדלי פיקוח, ודלק של מטוסים הרבה יותר יקר וכו'. זה פשוט לא פרקטי.
בנוסף, אם אף לא יקנה את זה (כי זה ממש יקר), אף חברה גם לא תייצר את זה.
בנוסף, אם אף לא יקנה את זה (כי זה ממש יקר), אף חברה גם לא תייצר את זה.
הטכנולוגיה פשוט לא שם,
לצערי, הטכנולוגיה ב 20 שנה האחרונות התקדמה הרבה פחות מהר מהצפוי, חוץ מלשפר קצת את האייפון, לא היה שדרוג מדהים שהביא אותנו לעתיד
זה גם הרבה יותר מורכב מלחבר כנפיים, זה פיזיקה, זה מגדלי פיקוח, זה שדות תעופה? זה שנים של בנייה, כוח עבודה עצום, זה לא פשוט.. גם אם יהיה לנו את הטכנולוגיה זה יקח כמה שנים להעביר את כל התחבורה הציבורית לשמיים, וכרגע זה לאו דווקא שווה את זה
לצערי, הטכנולוגיה ב 20 שנה האחרונות התקדמה הרבה פחות מהר מהצפוי, חוץ מלשפר קצת את האייפון, לא היה שדרוג מדהים שהביא אותנו לעתיד
זה גם הרבה יותר מורכב מלחבר כנפיים, זה פיזיקה, זה מגדלי פיקוח, זה שדות תעופה? זה שנים של בנייה, כוח עבודה עצום, זה לא פשוט.. גם אם יהיה לנו את הטכנולוגיה זה יקח כמה שנים להעביר את כל התחבורה הציבורית לשמיים, וכרגע זה לאו דווקא שווה את זה
שואל השאלה:
^^ לא בהכרח שדה תעופה
נגיד אם לוקחים את הרעיון של הרחפן
רחפן לא צריך שדה תעופה, הוא עולה במקום.. למה לא להשתמש ברעיון הזה בשביל מכוניות?
^^ לא בהכרח שדה תעופה
נגיד אם לוקחים את הרעיון של הרחפן
רחפן לא צריך שדה תעופה, הוא עולה במקום.. למה לא להשתמש ברעיון הזה בשביל מכוניות?
אנונימית
^אז זה לא כנפיים של מטוס, אלא פרופלור, כמו במסוק. כנפיים תמיד צריכות תנופה כדי לייצר עילוי.
שואל השאלה:
^ אה נכון אתה צודק.. צריך תנופה
רגע אז למה בעצם לא עושים מסוק- מכונית?
^ אה נכון אתה צודק.. צריך תנופה
רגע אז למה בעצם לא עושים מסוק- מכונית?
אנונימית
כי זה ממש יקר ואף אחד לא יקנה את זה.
כי זה מאוד יקר ואי אפשר לנחות בכל מקום
יש