4 תשובות
שואל השאלה:
פה נראה לי קצת חם
אז אני אשים חולצה דקה בלי סןודר ויהיה נעים
תןדה
פה נראה לי קצת חם
אז אני אשים חולצה דקה בלי סןודר ויהיה נעים
תןדה
אנונימית
שואל השאלה:
^^הקשבתי. שמתי טרנינג אבל עם חולצה דקה
^^הקשבתי. שמתי טרנינג אבל עם חולצה דקה
אנונימית
לא, האמת די קריר.
לא
באותו הנושא: