16 תשובות
אני לא אדם שעושה דברים מרושעים כלכך אבל פעם אחת גרמתי להשעייה של מישהי כי התעצבנתי עליה
השפלתי והרבצתי למישהו בחטיבה.(בין הגרועים שלי, לא יודע אם הכי גרוע)
לא חושב שעשיתי משהו מרושע אף פעם
לא הולכת לכתוב פה זה מרושע מידי
שואל השאלה:
אוף, גם אני עשיתי משהו מרושע מידי שאני מפחדת לכתוב, אבל אם יהיה פה מרושעים ממש אני אכתוב
אוף, גם אני עשיתי משהו מרושע מידי שאני מפחדת לכתוב, אבל אם יהיה פה מרושעים ממש אני אכתוב
תכתבי מה עשית
נראה אם זה ירשים אותי
נראה אם זה ירשים אותי
אממ אני לא זוכרת איפה הגופה אבל
פעם התבריינו עליי בבית הספר שני חברה וכמעט כל יום גנבו לי את הטלפון ושלחו דרכו הודעות בווצאפ לאנשים אז אחרי הרבה פעמים שזה קרה ורדפתי אחריהם נמאס לי מזה רדפתי אחרי אחד מהם שהחזיק את הטלפון שלי הגענו לליד המדרגות והוא התחיל לרוץ למטה רצתי אחריו וכשהגענו ל7-8 מדרגות לפני הסוף ופשוט דחפתי אותו נשברה לו הרגל נשבר לי הטלפון הוא קיבל חודשיים מוניות ואיזה 20000 שקל מהביטוח שלו.
רגע. זה הצחיק אותך או משהו? ^^^
משמע שמה שעשית הוא ממש מדרגה נמוכה
אל תדאגי, אל לא מרושעת.
משמע שמה שעשית הוא ממש מדרגה נמוכה
אל תדאגי, אל לא מרושעת.
שואל השאלה:
טוב, אז תגידו לי כמה זה מרושע מ1-10, היה איזה בחור מעצבן שהתחיל עם חברה שלי והתקשר אליה לפחות 20 פעמים באותו יום , והיא הסבירה לו שהיא לא בקטע שלו, אבל הוא היה נודניק בטרוף, אז אחרי שהבחור הזה כבר עלה לנו על כל העצבים, אז אמרתי לו שחברה שלי רוצה להפגש איתו ואז כאילו קישרתי בינהם ואמרתי לו לאיפה ללכת ואז הוא הגיע לשם ואנחנו בכלל היינו בעיר אחרת וצחקנו על התמימות שלו, אבל האמת שזה עזר מאז הוא לא התקשר
טוב, אז תגידו לי כמה זה מרושע מ1-10, היה איזה בחור מעצבן שהתחיל עם חברה שלי והתקשר אליה לפחות 20 פעמים באותו יום , והיא הסבירה לו שהיא לא בקטע שלו, אבל הוא היה נודניק בטרוף, אז אחרי שהבחור הזה כבר עלה לנו על כל העצבים, אז אמרתי לו שחברה שלי רוצה להפגש איתו ואז כאילו קישרתי בינהם ואמרתי לו לאיפה ללכת ואז הוא הגיע לשם ואנחנו בכלל היינו בעיר אחרת וצחקנו על התמימות שלו, אבל האמת שזה עזר מאז הוא לא התקשר
^^לא הצחיק אבל סיפק באיזשהו מובן
את לא מרושעת
את סתומה (מאוד)
את סתומה (מאוד)
6 כזה
3
אנונימי
הדבר הכי מרושע שעשיתי?
לא נתתי לחתול שלי חטיף בבוקר
לא נתתי לחתול שלי חטיף בבוקר
הממ וואו לא יודעת יש כמה דברים אבל לא הכי גרועים
בטח משהו שהייתי קטנה
אולי שהייתי עם חברות בבית ספר יסודי נראה לי והייתה שם עוד ילדה והיא לא הייתה הכי משהו והחלטנו לא לדבר איתה אבל אני כן נתתי לה קצת יחס אבל המשכתי בכל זאת עם החברות זה יצא כמו חרם כזה והיא בכתה זה היה נוראי אבל זה היה רק שלושתינו שהלכנו לא חבורה שלמה
אחרכך כן היינו חברות טובות והיא החזירה לי במסיבת פיג'מות ועשתה כאילו אני לא קיימת למרות שהאחרות לא יתייחסו אליה בכלל אני כן הסתובבתי אליה והיא אמרה לי תודה
אבל שיהיה מגיע לי שהתעלמה אחרכך
מתה שזה שעשה לי משהו מרושע הרבה יותר בתיכון ונמצא פה בוודאות גם יתוודה
בטח משהו שהייתי קטנה
אולי שהייתי עם חברות בבית ספר יסודי נראה לי והייתה שם עוד ילדה והיא לא הייתה הכי משהו והחלטנו לא לדבר איתה אבל אני כן נתתי לה קצת יחס אבל המשכתי בכל זאת עם החברות זה יצא כמו חרם כזה והיא בכתה זה היה נוראי אבל זה היה רק שלושתינו שהלכנו לא חבורה שלמה
אחרכך כן היינו חברות טובות והיא החזירה לי במסיבת פיג'מות ועשתה כאילו אני לא קיימת למרות שהאחרות לא יתייחסו אליה בכלל אני כן הסתובבתי אליה והיא אמרה לי תודה
אבל שיהיה מגיע לי שהתעלמה אחרכך
מתה שזה שעשה לי משהו מרושע הרבה יותר בתיכון ונמצא פה בוודאות גם יתוודה
באותו הנושא: