4 תשובות
שואל השאלה:
אני מפתח תקווה,זה נחשב סניף גדול?,ראיתי פעם סניף שהיה נראה ממש ענק
אנונימי
יש בחיפה במתם סניף ענק
אנונימית
לא יודעת מה לגבי חוץ לחיפה אבל בחיפה יש בקרית אליעזר סניף יחסית גדול
וגם בשד מוריה יש אבל הוא די קטן
הסניף באושילנד מטורף זה איזה שתי קומות
אנונימית