16 תשובות
את המכנס מקבלים מאוחר יותר
לא מקבלים מכנס בכלל את קונה ביונידרס או שאת מקומבנת ומקבלת מקורי
מכנס זו זכאות אחרי 400 שעות התנדבות(פעם זה היה רק 200 שעות לכי תדעי, אולי עד שתסיימי את הקורס הם יחליטו לעלות את הזכאות ל600 שעות...)
בסוף הקורס מקבלים רק חולצת מדים כי זה המינימום הנדרש שאת צריכה להגיע איתו למשמרות ואיבטוחים.
בסוף הקורס מקבלים רק חולצת מדים כי זה המינימום הנדרש שאת צריכה להגיע איתו למשמרות ואיבטוחים.
^עשיתי הרבה מעל 400 שעות ולא נפתחה שום זכאות
שואל השאלה:
זה מה שמוזר לכולנו, גם שאלנו בקורס איך זה הגיוני אם צריך לעשות שעות ופשוט אמרו שאנחנו נקבל גם וגם ולא צריך לדאוג
זה מה שמוזר לכולנו, גם שאלנו בקורס איך זה הגיוני אם צריך לעשות שעות ופשוט אמרו שאנחנו נקבל גם וגם ולא צריך לדאוג
אנונימית
שואל השאלה:
בכל מקרה עם מה מגיעים למשמרות אם לא אם המכנס? מותר טייץ או שאסור? כי בקורס לא מסכימים
בכל מקרה עם מה מגיעים למשמרות אם לא אם המכנס? מותר טייץ או שאסור? כי בקורס לא מסכימים
אנונימית
לא מקבלים מכנס מדא בהתחלה, צריך 200 שעות
^^^^זה מדא נשמה, הם לא נותנים לך כלום בלי שתבקשי.
תתקשי/שלחי מייל למוקד מתנדים ותגידי שעשית מעל 400 שעות ושאת מבקשת שיפתחו לך מכנס.
ואם הם יראו במערכת שבאמת עשית 400 שעות ולא הזמנת שום פריט השנה אז יפתחו לך את הזכאות למכנס באפליקציה
תתקשי/שלחי מייל למוקד מתנדים ותגידי שעשית מעל 400 שעות ושאת מבקשת שיפתחו לך מכנס.
ואם הם יראו במערכת שבאמת עשית 400 שעות ולא הזמנת שום פריט השנה אז יפתחו לך את הזכאות למכנס באפליקציה
^נראה לך שלא ביקשתי?
אסור טייץ
ג'ינס שחור/כחול בלבד ללא קעים ושיפשופים, או דגמ"ח
ג'ינס שחור/כחול בלבד ללא קעים ושיפשופים, או דגמ"ח
שואל השאלה:
דגמח ירוק זה טוב?
דגמח ירוק זה טוב?
אנונימית
תקני מיונידרס בינתיים יש שם דגמח ממש דומה לשל מדא, או פשוט ג'ינס כחול כהה
^^שחור וכחול הם הצבעים היחידים שמותר לעלות איתם למשמרות ואיבטוחים(לפחות אצלנו בתחנה)
אבל אל תדאגי, המדריכות שלך יסבירו לכם הכל כשתסיימו את הקורס וגם החונכים שלכם במשמרות הראשונות ישלחו לכם הודעה מפורטת של איך מגיעים למשמרת ומה הציוד הנדרש
אבל אל תדאגי, המדריכות שלך יסבירו לכם הכל כשתסיימו את הקורס וגם החונכים שלכם במשמרות הראשונות ישלחו לכם הודעה מפורטת של איך מגיעים למשמרת ומה הציוד הנדרש
חחח עבדה עליכם. מקבלים רק אחרי 400 שעות מכנס וזה במקרה הטוב
כנל חולצה תשמור עליה טוב טוב כי 90 אחוז היא תהיה החולצה הראשונה והאחרונה שלך
כנל חולצה תשמור עליה טוב טוב כי 90 אחוז היא תהיה החולצה הראשונה והאחרונה שלך
לא, בעיקרון אסור טייץ ויכולים להוריד אותך מהמשמרת
אגב גם בנים - שימו לב לשים תחולצה במכנס שלא יעשו לכם בעיות וועדות משמעת