8 תשובות
שואל השאלה:
אצלנו הכמות 5
מה אצלכם?
אצלנו הכמות 5
מה אצלכם?
אני לא בכיתה י אבל אצלי זה חלק מהציון
כל מורה שונה
בדרכ אם בימים שאבוא אשתתף בשיעור והמורה תכיר אותי ויהיו לי ציונים טובים אבל לא אגיע הרבה אז היא לא תוריד
בדרכ אם בימים שאבוא אשתתף בשיעור והמורה תכיר אותי ויהיו לי ציונים טובים אבל לא אגיע הרבה אז היא לא תוריד
איחור אצלנו לא חיסור וכן מורידים ציון על חיסורים כשזה מגיע לכמות מסוימת
כן מוריד בציון..אצלי איחור זה לא חיסור
כן מדובר על מורה מאוד ספציפית
אצלינו זה לפי מספר השעות בשבוע
אם לדוגמא יש לי 6 שעות מתמטיקה בשבוע מותר לי להחסיר עד 6 פעמים במחצית ואם אני מחסירה מעבר זה מוריד לי מהציון בתעודה
אם לדוגמא יש לי 6 שעות מתמטיקה בשבוע מותר לי להחסיר עד 6 פעמים במחצית ואם אני מחסירה מעבר זה מוריד לי מהציון בתעודה
אני כיתה יא אבל אני אענה בכל זאת. גם לנו מורידים על חיסורים. זה לכולם ככה