6 תשובות
שואל השאלה:
מחר המסדר ואני צריכה להיות באוטובוס בשמונה
תשני קצת עכשיו ותשתי קפה תאכלי משהו
אנונימית
לא, 4ם תשני עכשיו את תהיי ערה כל הלילה או הצהריים ובמסדר את תלכי מצד לצד כמו לולב עדיף לך לקחת קפה קצת ספורט לזוז משהו שיעורר אותך ואולי ב 16:00 או 17:00 לישון

ככה אני עושה לבית ספר רק ב21:00 ויותר אולי ותאמיני לי זה עוזר

בהצלחה במסדר❤
מתי יש לך מסדר?אם זה עוד מעט אז לא שלא תאחרי אבל אחרי המסדר וכל זה אם יהיה לך קצת זמן תשני לפחות חצי שעה..
אנונימית
שואל השאלה:
אני בבית כרגע לא כדאי להמשיך לישון?
תשתי קפה בארוחת בוקר את בטח תעשי הרבה ספורט אם את בטירונות עדיין אז זה יעורר אותך ותשני טוב היום בלילה
אנונימית