8 תשובות
כן גם אני ככה
לא, מתמטיקה בכיתה י לא תשפיע לך בשום צורה על המשך התיכון.
מכירה את התחושה זה ממש מתסכל כשמנסים ומנסים אני ממש מבינה אותך אבל בסופו של יום שזה לא יגרום לך להרגיש רע כלפי עצמך כל אחד טוב במשו ויכול להיות שהמקצוע הזה יותר קשה לך וזה בסדר שזה לוקח יותר זמן
כן עשיתי את זה גם
גם אני בכיתי פעמיים השבוע בגלל בית ספר
שואל השאלה:
אין מתסכל כזה נשבעת
אנונימית
גם אני ככה