10 תשובות
חברה חיים חברה
כן
צחקתי אבל
גם המינוסים הם בצחוק
אנונימי
לקחתי אישית ללב, תתביישו.
אני ביישן כבר לפני זה
אנונימי
כן
כן
אנונימי
חבר*
וכן.
וכן.
כן זה ידוע..
באותו הנושא: