6 תשובות
אני מציירת פרחים נבולים זה מצחיק אותע
Snt
את המורה. הכי איך אפשר לכעוס על ציור כזה?
אנונימית
אל תציירי את המורה
את המורה
או סתם קשקושים שלא צריך להתרכז בשבילם
ככה היא לא תחשוב שאת מציירת ולא מקשיבה
ובתכלס, הציורים הכי יפים יוצאים כמקשקשים ספונטנית :)