6 תשובות
אני מציירת פרחים נבולים זה מצחיק אותע
את המורה. הכי איך אפשר לכעוס על ציור כזה?
אנונימית
אל תציירי את המורה
את המורה.
עיניים
את המורה
או סתם קשקושים שלא צריך להתרכז בשבילם
ככה היא לא תחשוב שאת מציירת ולא מקשיבה
ובתכלס, הציורים הכי יפים יוצאים כמקשקשים ספונטנית :)
או סתם קשקושים שלא צריך להתרכז בשבילם
ככה היא לא תחשוב שאת מציירת ולא מקשיבה
ובתכלס, הציורים הכי יפים יוצאים כמקשקשים ספונטנית :)
באותו הנושא: