4 תשובות
^מה שאתה מציע זה מסה "מלוכלכת", זה תהליך הרבה פחות בריא ממסה נקייה
מסה נקייה, תקרא על זה בגוגל
שואל השאלה:
אבל קראתי באינטרנט שזה אפשרי גם יש לי כמה חברים שהצליחו
אבל קראתי באינטרנט שזה אפשרי גם יש לי כמה חברים שהצליחו
אנונימי
מסה נקייה אבל אתה לא תוריד שומן אצה פשוט לא תעלה מלא אי אפשר לעשות את שניהם במקביל פשוט במקום לעשות מסה רגילה ולהעלות מלא בשומן אתה לא תעלה אבל לא תרד מצטער לבשר לך