6 תשובות
אף אחד לא נחת על הירח הכל מבויים
אנונימי
אנשים שכן מתעניינים בחלל זוכרים אבל כל השאר לא כי בסוף אמריקה ניצחה במלחמה הקרה בזכות זה שהייתה הראשונה להנחית אנשים על הירח והישגים היו באמת מרשמים יחסית לתקופה ולתכנולוגיה שהייתה באותה תקופה אני אישית כן זוכרת הישגים של הסובייטים
שואל השאלה:
ארהב ניצחה במלחמה הקרה בלי קשר לחלל, אבל היא לא ניצחה במירוץ לחלל.
למירוץ לחלל, קוראים המירוץ לחלל ולא המירוץ להנחתת אדם על הירח, ואם תסתכלי על המשימות של 2 המדינות תראי שרוסיה עשתה יותר דברים ראשונה.
ארהב ניצחה במלחמה הקרה בלי קשר לחלל, אבל היא לא ניצחה במירוץ לחלל.
למירוץ לחלל, קוראים המירוץ לחלל ולא המירוץ להנחתת אדם על הירח, ואם תסתכלי על המשימות של 2 המדינות תראי שרוסיה עשתה יותר דברים ראשונה.
אנונימי
נכון גם אני חושבת ככה אבל הנחת אדם על הירח נחשב כל כך מדהים שהם נצחו בזכות זה.
המלחמה הקרה זה המרוץ לחלל
המלחמה הקרה זה המרוץ לחלל
שואל השאלה:
אני מבין שככה חושבים אבל אני לא מסכים עם זה, מבחינה טכנולוגית הנחתת גשושית על נוגה זה לא פחות מדהים ואפילו יותר בגלל ש:
1. נוגה הרבה הרבה יותר רחוק.
2. התנאים על נוגה הם גיהנום ובקושי אפשר לעשות שם משהו.
אני מבין שככה חושבים אבל אני לא מסכים עם זה, מבחינה טכנולוגית הנחתת גשושית על נוגה זה לא פחות מדהים ואפילו יותר בגלל ש:
1. נוגה הרבה הרבה יותר רחוק.
2. התנאים על נוגה הם גיהנום ובקושי אפשר לעשות שם משהו.
אנונימי
אתה צודק אני לא אומרת שאתה טועה אבל אנשים לא מבינים את זה
באותו הנושא: