6 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תענו
תחסכי כסף ותקני לבד. אייפון זה ממש יקר ולא שווה את המחיר.
בת כמה את?
את יכולה להגיד שתעשי מטלות בית בתמורה, את יכולה לנסות לעבוד בביבי סיטר או דובי סיטר, להראות רצינות ולשלם חצי ולבקש מהם שיעזרו בחצי השני
שואל השאלה:
אני עושה בייביסיטר וחוסכת מלא כסף אני כבר על 2400 וביקשתי מאמא שלי שתנסה להשלים והיא לא מסכימה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לכם עוד רעיונות??
אנונימית
שואל השאלה:
גם את הטלפון הגרוע שיש לי עכשיו אני שילמתי הכל לבד