4 תשובות
בשביל להיות בטוח תסגור את החלון
אה את בת סורי
שואל השאלה:
אם סגרתי את החלון אז אני יכולה להיןת בטוחה שלא שומעחם אותי ולא רואים אותי?
כן , ובכללי בלובי פשןט לוחצים על להתנתק בכפתור האדום