5 תשובות
אתה 100% צודק
בעוד כמה שנים אבל זה ישתנה
זה ימשיך מספיק זמן ואנשים לא יתנו לזה עוד להמשיך ואז יהיו חייבים לשנות משהו
בעוד כמה שנים אבל זה ישתנה
זה ימשיך מספיק זמן ואנשים לא יתנו לזה עוד להמשיך ואז יהיו חייבים לשנות משהו
יש מחסור בלוחמים
יש עודף בגובניקים
יש עודף בגובניקים
שואל השאלה:
כנראה המחסור לא מספיק גדול אם המדינה מזלזלת ככה בלוחמים
כנראה המחסור לא מספיק גדול אם המדינה מזלזלת ככה בלוחמים
אנונימי
נכון.. הכלים שלנו מגעילים והיציאות לא משהו וכמה אפשר לעשות שמירות ומטבחים.. אבל אם לא היו את כל הגובניקים האלו שלא עושים הרבה בצהל
היה יותר כסף לצהל בשביל לעזור ללוחמים.
היה יותר כסף לצהל בשביל לעזור ללוחמים.
אין מחסור בלוחמים ולוחמות, אם היה מחסור בלוחמים ולוחמות, לא היו מקימים גדוד חיר קל נוסף.
יש עודף בגובניקים, זה כן. אבל אין מחסור בלוחמים.
יש עודף בגובניקים, זה כן. אבל אין מחסור בלוחמים.
באותו הנושא: