4 תשובות
אנשים פה משעממים מידי
אני בערך מנסה להמשיך שיחות
כי עולות שאלות חדשות ורוצים לעבור נושא

וגם כי אחרי כמה דקות זה ניהיה כבר אנשים באים לאתר הזה כי הוא קליל
כי בד"כ יש צד אחד שמדבר מתוך שיעמום
צד אחד יוזם בצורה אקטיבית, צד שני מגיב בצורה פסיבית.
ואי אפשר לנהל שיחה ככה.

אבל לא כל שיחה, אם זה כל שיחה... כנראה הבעיה אצלל