5 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה שזה יגיע לחמים אני באמת תקועה עם זה
אנונימית
גם אני
אז ככה:
חביתה רק בבגט
טונה רק בבגט
שוקולד רק בלחם פרוס
חומוס בלחם פרוס

זה התפריט שלי בעיקרון
שואל השאלה:
ניסיתי את שניהם זה היה לי ממש מגעיל וכרגע אני הולכת לבית ספר עם נקניקיות וציפס (מסיר טיגון שזה בלי שמן) וילדים ליטרלי צוחקים עליי וקוראים לי שמנה ואני מנסה לא לבכות ולא אכלתי תכריך שלי היום
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה סלט ביצים עם מיונז תודה
אנונימית
תאכלי מה שבא לך זה על אחריותך תאכלי מצידי שלוש דאבל בורגרים טבעות בצל וציפס אבל אם בא לך לאכול בריא נגיד אז תאכלי כי את רוצה לא כי מישהו אמר לך שאת שמנה והסלט מיונז שהמליצו לך עליו הוא גם משמין אני ממליץ על קוטץ גבינה לבנה וזיתים וכאלה