7 תשובות
בן דוד מדרגה שנייה אני חושבת
אנונימית
אני קוראת לזה בן בן דוד
^
אמאלה מהה חשבתי אני המצאתי את זהה
אני קוראת ככה לבת של בת דודה שלי נשבעת וחשבנו שאנחנו המצאנו את זהה
והיא קוראת לי אחייסבתא כי אני אחיינית של סבתא שלה
חחח איזה מאמי היא, על אחייסבתא לא שמעתי, אבל נכדוד ונכדודה זה נפוץ
סתם אחת
סתם אדם רנדומלי