4 תשובות
לא עולה כסף
זה כנראה פרימיום
זה כנראה פרימיום
יש תוספות שעולות כסף אבל קהוט רגיל לא
יש תוספות רק לפרימיום אז תעשי רק באפשרויות שפתוחות בחינם
שואל השאלה:
אני נכנסתי לרגיל זה רשם לי בסוף שצריך לשלם
אני נכנסתי לרגיל זה רשם לי בסוף שצריך לשלם
באותו הנושא: