יש איזה חברת שליחויות שצריכה להעביר אליי משלוח שקניתי מבית עסק והחברה כל פעם אומרת לי שהמוצר שלי יגיע השבוע, השבוע הבא, בעוד כמה ימים עוד יום בקיצור פשוט מורחת אותי כל יום וזה מוצר שעלה לי די יקר וגם אני מחכה לו כמעט כבר חודש בגלל שהם מורחים אותי מה אפשר לעשות עם זה? יש משהו שאפשר לעשות? שיזרז את זה