12 תשובות
מה. לא מסכימה עם דעתך
למה מגעיל?
חמות בעוד 3...2...1...
אנונימית
מסכים. יש חוק בארץ שאוסר על דוגמניות תת משקל כדי למנוע עידוד של הפרעות אכילה. זה גם צריך להיות לכיוון השני. אבל כמובן להשמנת יתר ממש לא מלאות
מסכימה בתור שמנה לשעבר, ואני לא מדברת פה על מלאות, אני מדברת על אנשים שהם שמנים ממש בקטע שזה כבר לא בריא בשיט. לא צריך לתת להם במה וללמד ילדים שזה בסדר להיות ככה.
אני חושבת שמפריע לך לראות דוגמנים מלאים בגלל שזה מזכיר לך את עצמך, ואתה לא שלם עם עצמך
עובדה אמרת שזה מגעיל כזה
אבל לדעתי כן חשוב שיהיו דוגמנים מלאים(כאלה שזה המבנה גוף שלהם והם לא בסכנת בריאותית), להזכיר לנו שיש עוד מבני גוף ואפשר להיות דוגמן אפילו אם אתה מלא, כי יופי לא קשור למשקל
די הגיע הזמן לשנות את הסטנדרטים החולניים של החברה, לנרמל עוד מבני גוף
אנונימית
שואל השאלה:
^לא אמרתי שצריך להיות רק אנורקסים/ות
אבל שלא יהיה שמנות כי רוב השמנים לוקחים לדברים כאלה בגלל שהם שמנים זה מלמד אנשים שזה בסדר ליהיות שמן ולא "לטפל" בעצמך ולא לעשות עם זה משהו כי תחשבי על זה שמנרמלים "מחלה" שאנשים כן יכולים לטפל בה אבלהם לא עושים את זה כי הם לא רוצים
בסופו של דבר מתים מזה
אנונימי
אבל למה אתה מגזים
אז עכשיו אנשים כל האנשים הרזים הם גם אנורקסים?
כשאתה אומר אנשים שמנים אתה מתכוון לאנשים שלא מסוגלים לשלוט בעצמם ואוכלים בלי הפסקה,ולא עושים כלום בשביל לשנות את המצב שזאת באמת בעיה שפוגעת בבן אדם עצמו, זה השמנת יתר
אבל אני לא מדברת על זה
אני מדברת על אנשים שהם מלאים כי זה המבנה גוף שלהם, שלא משנה כמה דיאטות וכמה הם ינסו להוריד במשקל הם תמיד יראו מלאים,ובגלל הדוגמנים האלה הם חושבים שמשהו לא בסדר בהם כי הם לא מצליחים להגיע לאותו מראה כמו הדוגמנים ההם
אז הגיע הזמן לשנות את זה,כמו שאמרתי לנרמל עוד מבני גוף, לא השמנת יתר.
אנונימית
שואל השאלה:
תעשי לעצמך טובה ותלכי לקרוא קצת
אין דבר כזה שלא מצליחים להוריד במשקל אם אתה לא מצליח להוריד במשקל זה נטו בגלל או שאתה עושה משהו לא נכון ואתה לא בגירעון קלורי שלילי זהו
מי שכן יהיה בגירעון קלורי ירד במשקל
מי שלא מצליח זה נטו בגלל שהוא עושה משהו לא נכון או שהוא לא מתחייב לתהליך ופורש מוקדם מידיי
ואין ככ דבר כזה עצמות גדולות ובגלל זה אתה נראה שמן
אם היית עם עצמות גדולות היו רואים את העצמות אם תורידי חולצה כי הרי את עם אחוז שומן מאוד נמוך אז זה מה שמוכיח שכניראה יש שומן אם לא רואים עצמות
(אני לא מעודד לאנורקסיה כן)

אני דיי מסכים שכן צריך לנרמל עוד סוגי גוף
נגיד אני יחסית ממש גבוהה אז קשה לי למצוא חולצות שיושבות עלי נורמלי אבל זה לא אשמת הדוגמנים שהם ככה זה אשמת החברות שלא מייצרות ולא משווקות ככ מוצרים כאלה ואני כן הייתי רוצה שזבה ישתנה
אנונימי
אני יודעת שקיים מושג כזה גרעון קלורי שלילי,אבל יש דברים שהם פשוט לא בשליטתנו
אז בתור מישהו שמנמן, בגלל זה אתה שמנמן? אתה פשוט בגירעון קלוריות שלילי? פרשת מוקדם מידי? אתה עושה משהו לא נכון?
אם אתה לא חושב שיש קשר בין עצמות גדולות לבין השמנה למה ציינת את זה?
בקיצור,כל הקטע בלהראות דוגמנים מלאים זה לקדם מבני גוף שונים, לא לנרמל השמנת יתר.
אנונימית
זה באמת לא מובן מאליו, כל הכבוד
אבל איך זה שאתה עדיין לא מרוצה מהגוף שלך? אתה מנסה להגיע למודל שהוא לא הגיוני? אתה חסר ביטחון למרות המשקל שירדת?
לא דיברתי על עצמות גדולות, דיברתי על זה שלכולנו יש חילוף חומרים וגוף שעובד בצורה שונה, ברור שלא כולם יהיו רזים באופן טבעי
אז שוב, אני מדברת על מבנה גוף של אנשים שהם מלאים,לא אנשים שנמצאים בעודף משקל
אנונימית
שואל השאלה:
אני אישית ירדתי 12 קילו
אני הולך למכון כושר 3 פעמים בשבוע
אני בגירעון
אבל אני עדיין לא ככ מרוצה מהגוף שלי

כי את אמרת שיש להם עצמות גדולות והם לא יכולים לרדת
אבל שמן לא ככ בריא אז זה עדיין
אנונימי