3 תשובות
אייפון 13 פרו מקס אם כבר, גם גדול יותר בגודל והרבה יותר זול מה-14
שואל השאלה:
ההפך
את יכולה לראןת בזאפ גם שה14 יותר זול
ההפך
את יכולה לראןת בזאפ גם שה14 יותר זול
אנונימית
מה שנראה לך יותר טוב
אבל אני הייתי קונה טלפון אחר, זול בהרבה כי לדעתי חבל על כל הכסף
יצאו עוד אייפונים בהמשך ואם תרצי אותם במקום זה סתם יהיה מבאס..
אבל אני הייתי קונה טלפון אחר, זול בהרבה כי לדעתי חבל על כל הכסף
יצאו עוד אייפונים בהמשך ואם תרצי אותם במקום זה סתם יהיה מבאס..
באותו הנושא: