7 תשובות
1. ככה נהוג משום מה.
2. בשביל שהילדים לא יתבלבלו כשלשני ההורים יש שם משפחה שונה.
ונשמע לי די הגיוני דרך אגב, אבא לרוב הוא ראש המשפחה וזה שדואג לפירנוס ולהנאה של הילדים והאישה.
2. בשביל שהילדים לא יתבלבלו כשלשני ההורים יש שם משפחה שונה.
ונשמע לי די הגיוני דרך אגב, אבא לרוב הוא ראש המשפחה וזה שדואג לפירנוס ולהנאה של הילדים והאישה.
פעם זה היה נהוג ככה לפני הרבה זמן שלנשים היו פחות זכויות. היום כבר אפשר לבחור נגיד אמא שלי נשארה עם השם משפחה שלה וגם הוסיפה את השם משפחה של אבא שלי
היא לא חייבת אבל זה מסמל על היותם משפחה שגם להורים וגם לילדים יש את אותו השם משפחה
היא לא חייבת
זה לא פשוט הופך להיות ככה, כמו קסם. האישה בוחרת לשנות את השם שלה, מציעים לה, אבל היא לא חייבת בשום צורה.
ככה נוהג העולם
אנונימי
לא בהכרח לפעמים זה ההפך
באותו הנושא: