6 תשובות
שמעתי עלייה
4AM
כן... מצלמים בה הרבה# סדרות טלוויזיה בישראל.
שמעתי עליה בגלל אוניברסיטת אונו, לא יותר מזה
כן הבקום שם
כן אבל לא הייתי שם