5 תשובות
מסכימה
לגמרי.
מסכימה לגמרי, סדרה סבבה אבל לא יותר
ונסדיי זו סדרה ממש טובה, והרבה התחברו אליה בגלל הbackstory שלה.
ולפי דעתי זה קיבל את מה שזה היה צריך לקבל.
כל אחד ודעתו.
לדעתי זה סידרה ממש טובה אבל זה התפרסם יותר מדי