8 תשובות
רק אם הוא שואל
שואל השאלה:
הוא יכעס
אנונימי
תגידי לו, שלא יגלה לבד ואז יתאכזב
כן, ותמיד כדאי להתיעץ איתו איך להשתפר, לפעמים זה לעשות שיעורים, לתרגל נכון לפני המבחן, ולפעמים עזרה של שיעורים פרטיים, אולי לעבור הקבצה אם זה לא מתאים לך (לא כולם טובים במתמטיקה של הקבצה א / 5 יחידות)
אם זה חלק קטן מהציון אז אין טעם, תנסי לפצטת במבחן הבא