6 תשובות
כן
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
כן
^^כן ואם הוא היה כל שנה אז שחקנים היו מתעייפים מאוד בצורה שלא תהיה אפקטיבית וגם לא לשכוח שיש מוקדמות למונדיאל ויש גם תחרויות יבשתיות כגון יורו,קופה אמריקה ועוד ויש גם לזה מוקדמות הכוונה ליורו אז שחקנים סתם יתעייפו ברמה לא סבירה
באותו הנושא: