4 תשובות
כאילו הגיוני שהיא תכעס, בשבילה זה באמת כזה גרוע.
תראי, אולי יתנו לך עוד הזדמנות, אבל אל תדברי עם חברה שלך יום כזה, תתני לה קצת לחשוב על זה עם עצמה.
מחר תשלחי לה הודעה ארוכה של התנצלות ולמה עשית את זה.
תראי, אולי יתנו לך עוד הזדמנות, אבל אל תדברי עם חברה שלך יום כזה, תתני לה קצת לחשוב על זה עם עצמה.
מחר תשלחי לה הודעה ארוכה של התנצלות ולמה עשית את זה.
אהובה תצאי מההרגשה הזו, כולנו עושים טעויות. כולל החברה שלך המנהל והסגן שלו.
חברה שלך מבואסת ועצבנית, שתשתה מים ותקרר, את לא עשית את זה בכוונה, עשית טעות ושוב, כולם טועים.
תקחי אחראיות על מה שקרה ותגידי שזה לא יקרה שוב.
ואל תברחי מהבעיות שלך או מזה שקצת קשה, כי בחיים תמיד יהיה קשה. הפתרון הוא לא לברוח.
בהצלחה!
חברה שלך מבואסת ועצבנית, שתשתה מים ותקרר, את לא עשית את זה בכוונה, עשית טעות ושוב, כולם טועים.
תקחי אחראיות על מה שקרה ותגידי שזה לא יקרה שוב.
ואל תברחי מהבעיות שלך או מזה שקצת קשה, כי בחיים תמיד יהיה קשה. הפתרון הוא לא לברוח.
בהצלחה!
תראי כולם טועים אין אדם שלא טועה
וטעות זו דרך גם למידה
אני עובדת מנהלת חשבונות שזה חשבוניות של לקוחות וספקים..
הכמות הפעמיים שטעיתי זה די הרבה ומודבר על כספים
אבל זכרי זה אנושי לטעות :)
והכל בסדר..
ובמיוחד שהכוונה שלך הייתה טובה ופחות יצא פועל ..
זה עדיין מראה עלייך שאת מנסה בכל זאת גם כשלא הולך
תנסי להבא לשבת בהזמנות עם אותה חברה או מנהל ולבקש הסבר מפורט יותר
ככה יעריכו אותך שאת לא פוחדת ללמוד מי טעויות וגם תצליחי
וטעות זו דרך גם למידה
אני עובדת מנהלת חשבונות שזה חשבוניות של לקוחות וספקים..
הכמות הפעמיים שטעיתי זה די הרבה ומודבר על כספים
אבל זכרי זה אנושי לטעות :)
והכל בסדר..
ובמיוחד שהכוונה שלך הייתה טובה ופחות יצא פועל ..
זה עדיין מראה עלייך שאת מנסה בכל זאת גם כשלא הולך
תנסי להבא לשבת בהזמנות עם אותה חברה או מנהל ולבקש הסבר מפורט יותר
ככה יעריכו אותך שאת לא פוחדת ללמוד מי טעויות וגם תצליחי
שואל השאלה:
שלחו בקבוצה על זה ומי עשה
אז תפסתי אומץ וכתבתי שזו אני ואני מתנצלת וכנראה זה קרה כי הייתי עייפה
הם סיננו אבל כשבאתי למשרד הם גם לא אמרו כלום
שלחו בקבוצה על זה ומי עשה
אז תפסתי אומץ וכתבתי שזו אני ואני מתנצלת וכנראה זה קרה כי הייתי עייפה
הם סיננו אבל כשבאתי למשרד הם גם לא אמרו כלום
אנונימית
באותו הנושא: