6 תשובות
אם את רוצה אז כן מה יש לך להפסיד בעצם
שואל השאלה:
בפעם הראשונה זה עזר לי כולה לחודשיים והייתי חלקה ואז הכל חזר לי
וזה מתסכל בטירוף
וגם אני עושה לייזר אז זה אומר שאצטרך להפסיק איתו בשביל הכדורים ואין לי פשוט כוחות לחזור שוב לכל התהליך הזה של היובש בשפתיים וזה שאסור לעשות ספורט וכל הקרם הגנה ולהתחבא מהשמש
אנונימית
אל תקחי אם את רוצה, אני בטוחה שיש פתרונות אידיאלים אחרים. בנזק זו משחה בלי מרשם בסופר פארם מומלצת מאוד
עדיף שלא, יש אבקה כזאת שנקראת סולפה אפשר להשיג אצל הקוסמטיקאית וזה פשוט מייבש את החצ'קונים והם לאט לאט מגלידים ונופלים, גם אני סובלת מאקנה ואני משתמשת בזה כל פעם שיוצאים לי פצעונים ואחרי שבוע אין כלום...
את צריכה אחרי המקלחת לשים את זה (כי אז זה ישפיע יותר וידבק לעור יותר טוב)
קיצר מקווה שעזרתי
לא לקחת אם זה לא עזר לשמר את זה ,
תנסי להבין ממה האקנה נובע ולטפל בבעיה הזאת
רק בהתייעצות רופא, לדעתי זה לא רעיון טוב שוב פעם לייבש את הגוף עם התרופה הזו עדיף כבר לנסות תכשירי ניקוי מיוחדים ולהתמיד