18 תשובות
כןכן לגיטימי לגמרי
שואל השאלה:
למה לא לדעתך?^^
למה לא לדעתך?^^
אנונימי
ברור
ברור,זה ממש לגיטימי
ברור שכן
זה לגמרי לגיטימי והכי נורמאלי שיש.
זה די ברור מה אתם עושים ואין מצב שהיא לא מספרת לחברות שלה
שואל השאלה:
הסכמנו בינינו שהיא לא תספר ואני סומך עלייה שהיא תכבד את הבקשה שלי :)
כמו שאני מכבד אותה
הסכמנו בינינו שהיא לא תספר ואני סומך עלייה שהיא תכבד את הבקשה שלי :)
כמו שאני מכבד אותה
אנונימי
מצד אחד לגיטימי מצד שני לא
שואל השאלה:
מן הסתם הם יודעים שקורים דברים, פשוט הם לא יודעים לפרטי פרטים או מה קרה בזמן x מסויים שהיינו יחד
אלא נטו שהם קרו וקורים ולא מעבר
מן הסתם הם יודעים שקורים דברים, פשוט הם לא יודעים לפרטי פרטים או מה קרה בזמן x מסויים שהיינו יחד
אלא נטו שהם קרו וקורים ולא מעבר
אנונימי
שואל השאלה:
למה?^^
למה?^^
אנונימי
היא סיפרה אח שלי
כי אתה מבקש ממנה לא לשתף דברים שהיא אולי רוצה לשתף אותם, אני לא רואה את עצמי לא מספרת לחברות שלי דברים שקורים לי גם אם הם קורים לי הרבה פעמים, אנחנו פשוט אוהבות את השיתוף הזה בנינו, זה מבאס אם אי אפשר לספר.
הברכה שורה בדבר הסמוי מן העין
שואל השאלה:
זה לא שיש מה להסתיר, זה אני שלא מרגיש בנוח שאחרים ידעו וישמעו על מה שאני והבת זוג שלי עושים בחדר המיטות, בנוסף לזה אני סומך עלייה שהיא לא באה ושיתפה ואמרה
ואנחנו מדברים פתוח וכנה על הכל
ככה שרציתי לשמוע את דעותייכם ולא מעבר :)
זה לא שיש מה להסתיר, זה אני שלא מרגיש בנוח שאחרים ידעו וישמעו על מה שאני והבת זוג שלי עושים בחדר המיטות, בנוסף לזה אני סומך עלייה שהיא לא באה ושיתפה ואמרה
ואנחנו מדברים פתוח וכנה על הכל
ככה שרציתי לשמוע את דעותייכם ולא מעבר :)
אנונימי
שמע בתור בת, יכולה להגיד לך ב99% שהיא אומרת שזה לא כזה משנה לה כי ביקשת שלא והיא לא רוצה שתחשוב שאתה מבאס אותה. לרוב המוחלט של הבנות יש את הצורך הזה ללכת ולשתף חברות שלהן על דברים כאלה בפרט. בכל מיני סיטואציות. אם אתה סומך עליה זה חשוב, כבוד הדדי גם מאוד חשוב, הכי טוב שזה ככה פשוט שאלת שאלה וזאת התשובה, לא חושבת שאמורה להיות בעיה לספר פשוט אם אין מה להסתיר :)
באותו הנושא: