7 תשובות
ממליץ לך לבדוק סרטונים ולראות קצת את windows 11 ולראות אם הוא מתאים לך כי אם תתחרטי אז לא תוכלי להחזיר לwindows 10 בדרך פשוטה
זה יכול לעשות לאגים וגם זה ממש שונה מ10
שואל השאלה:
^למה?
^למה?
להשאיר!!
תישאר ווינדוס 11 גרוע
ווינדוז 11 קצת שונה, לא בהכרח יותר גרוע, פשוט צריך להתרגל.
הרבה תוכנות מתחילות להיות בנויות לוינדוז 11, ככה שעוד שנתיים גם ככה את תצטרכי לעדכן.
הרבה תוכנות מתחילות להיות בנויות לוינדוז 11, ככה שעוד שנתיים גם ככה את תצטרכי לעדכן.
לדעתי עדיף לעדכן כי ההצעה לא תהיה זמינה לנצח ומתישהו תוכנות פחות יתמכו ב־win11. זה לא כ"כ גרוע, אבל אני לא יודע אם זה מצוין לגיימינג. לגבות הכל לפני
באותו הנושא: