7 תשובות
למה את לא יכולה להכין?
אנונימית
תתאפקי אם את לא יכולה להכין או לאכול
לטבוע בהרגשה החרא הזאת עד הבוקר
לחכוץ למחר
כלום, אין לך מה לעשות חוץ מלחכות שיעבור
לוותר על תשוקתך לפנקייק.
שואל השאלה:
^^^^^^ כי אני כושלת רצח ואין לי שום דבר בבית בשביל להכין את זה
^^^^^^ כי אני כושלת רצח ואין לי שום דבר בבית בשביל להכין את זה
אנונימית
באותו הנושא: