5 תשובות
למה לבוא עם כפכפים? לא יהיה לך קר?
שואל השאלה:
עם גרביים
אנונימית
אני ממליצה לך לא לבוא עם כפכפים עם גרביים מחר בגלל שיש סיכוי לגשם, יש סיכוי המורות שבשער יתפסו אותך וזה..
אם את ממש רוצה לבוא עם כפכפים אז תבואי עם כפכפים ואז שימי לך נעליים בתיק למקרה ו..
שואל השאלה:
תודה לקחתי בחשבון לא אבוא
אנונימית
תבואי אם את רוצה לא יעשו לך כלום את שמיניסטית הכל מותר