11 תשובות
לא
אנונימית
עם הרבה לחץ כן
לא חושבת
לא נראה לי שאכפת להם אם כמה יבטלו את החשבון זה קורה להם בכל יום
לא נראה לי שאכפת להם אם כמה יבטלו את החשבון זה קורה להם בכל יום
לא
לא נראה לי
היא לא תבטל
לצערי ):
לצערי ):
לדעתי אנחנו מעניינים להם את התחת עם ה"מחאה" שלנו, וגם אם כן אכפת להם קצת הם לא ימחקו
למה? כי אם ימחקו אז כולם יגידו "תומכים בישראל!" ויבטלו את המינוי
לאבד את רוב המינויים בישראל או הרבה יותר מינויים מחוץ לישראל? ברור שלאבד את אלו שמישראל פחות נוראי בעיניהם
למה? כי אם ימחקו אז כולם יגידו "תומכים בישראל!" ויבטלו את המינוי
לאבד את רוב המינויים בישראל או הרבה יותר מינויים מחוץ לישראל? ברור שלאבד את אלו שמישראל פחות נוראי בעיניהם
לא
ולא אפכת לי מזה
ולא אפכת לי מזה
אני עם גיארו, ודרך אגב כל המחאות נגד חברות גדולות מחול שהולכות בארץ, לא אכפת להם, ולמה? כי לעומת העולם אנחנו קהילה פיצפונת, באמת שלא אכפת להם וחבל שאתם נלחמים נגד קירות
איך קןראים לסרט הזה
נדווח עליו או משהו
נדווח עליו או משהו
אם הרבה ישראלים יבטלו את החשבון כן
בינתיים מלא ביטלו כולל אני עשו על זה גם כתבות
בינתיים מלא ביטלו כולל אני עשו על זה גם כתבות
אנונימית
באותו הנושא: