3 תשובות
אני
אנונימית
נטפליקס יש סדרות וסרטים שווים
עדיין חובה לנטפליקס לכול יהודי
אני לא אבטל מנוי לנטפליקס אבל אפשר לעשות הפגנה נגד הסדרה צהל בהחלט לא רוצחים תינוקות