3 תשובות
למה?
אני
אנונימית
נטפליקס יש סדרות וסרטים שווים
עדיין חובה לנטפליקס לכול יהודי
אני לא אבטל מנוי לנטפליקס אבל אפשר לעשות הפגנה נגד הסדרה צהל בהחלט לא רוצחים תינוקות
עדיין חובה לנטפליקס לכול יהודי
אני לא אבטל מנוי לנטפליקס אבל אפשר לעשות הפגנה נגד הסדרה צהל בהחלט לא רוצחים תינוקות