8 תשובות
זה בגלל שעכשיו יש כריסמס והיה את הבלאק פריידי אז יש מלאא הזמנות פשוט צריך לחכות
איך שלא כותבים
כן ועוד לא מצאו לי אותה בנקודת איסוף
אמא אל תעשו לי לבכות הזמנתי לפני 3 ימים
תכנסו להזמנה ל"עקוב" ותעשו זירוז משלוח
של כולם
אני הזמנתי מלפני כמה שבועות ועדיין לא הגיע וגם חברה שלי ככה
מהבלאק פריידי כנראה