11 תשובות
כבר מלא זמן יש לי את העידכון מוכן להורדה אבל המסך פתיחה החדר מעצבן אותי בעין ככ אז אני מתאפקת לא לעדכן
שואל השאלה:
נכון אבל עכשיו יצא עוד עדכון לתיקון באגים וכאלה
אנונימית
הוא אחלה מאייפון אחת עשרה כול מה שמתחת הורס את הטלפון
שואל השאלה:
יש לי את הx זה יעשה לו משהו??
אנונימית
גם לי יש x זה פח אל אל הוא יחייה לך רק איזה שלוש וחצי שעות וזה מזעזע
שואל השאלה:
וואי איזה מעצבנים אפל
אנונימית
הטלפון בן ארבע שנים אבל כע מציק אבל בכללי זה הזמן להחליף טלפון
שואל השאלה:
יש לי אןתן שנה
אנונימית
כן אבל הטלפון עם מעבד מלפני ארבע שנים
שואל השאלה:
לא נורא הוא ממש טוב אבל אני מתכווהת לבחליף אותו עוד שנה שאני אלך לאילת יש לי בנתיים 3000 בערך שקל שחסכתי אני מחכה שירדו המחירים
אנונימית
תקני שלוש עשרה הוא נהדר אחת עשרה כבר סביר שתים עשרה לא כזה שונה מאחת עשרה אבל יקר יותר אז שלוש עשרה או ארבע עשרה זה נהדר