11 תשובות
לא
כשזה יעלה אני יתנתק
כל הכבוד אחותי
לי אין נטפליקס אבל אם היה אני מאמינה שהייתי מתנתקת
אנונימית
איך קוראים לסרט?
שואל השאלה:
פארחה
אנונימית
שואל השאלה:
ממש עצוב שאתם לא מתנתקים.
אנחנו הישראלים הכי אמורים להתאחד בזמן כזה ולהיות נגד האנטישמיות הזאת
אנונימית
את צודקת
אבל תכלס זה לא עלה
אם זה עלה וזה כבר וודאי שהם מנסים להשחיר אותנו שזה בא לידי מעשה בוודאע שאני התנתק
הרצון שלי לצפות בסרטים בנטפליקס לא שווה את העקרונות שלי והנאמנות שלי לעם שלי
שואל השאלה:
אני מסכימה איתך שזה לא שווה.
אבל לדעתי צריך למחות נגד זה כי תחשוב שיש 222 מליון אנשים שמנויים לנטפליקס וכולם יראו את ישראל כמזעזעת. כבר עכשיו רואים אותנו כמזעזעין אבל אחרי הסרט הזה עוד יותר
אנחנו הישראלים צריכים להראות שאנחנו לא נותנים יד לדברים האלה ולכן להתנתק
אנונימית
את צודקת
ראיתי מלא בתגובות של הכתבה על זה שרשמו שהם התנתקו
אני מניח שגם אני התנתק בשעות הקרובות או ב1 בדצמבר (מחר)
לא, יש לי יותר מדי סדרות שאני רוצה לראות שם. ולדעתי זה די טיפשי להתנתק רק בגלל סרט 1
לא