4 תשובות
כאילו מה ההבדל בין אוברוואץ' אחד לשתיים?
אוברווץ' אחד היה 6v6, היו לוטבוקסים במקום השופ/באטל פאס, והיו קארדס
בשתיים אם אני לא טועה, שינו מאוד את הדמויות, יש מודים חדשים, ועוד דמויות חדשות
שואל השאלה:
כן
כן
באותו הנושא: