11 תשובות
גם לי, אבל אני ערה
תמיד הרגשתי ככה חוח, בגלל זה התחלתי לישון 9-10 שעות בלילה
ממליצה לך
שואל השאלה:
מה זה עוזר זה לא ישנה משהו
אנונימית
מה רוצה שאנחנו נעשה אז
אז תלכי לשנוצ היום
או שתתחילי ללכת לישון ב10 בלילה
ואז תישני 8 שעות
יותר זה מוגזם
שואל השאלה:
אמי אשמח שמישהו ירצח אותי^^
אנונימית
אבוי רגע.
זה משפט אובדני או סתם רצון מאוד גדול לישון?
שואל השאלה:
האופציה הראשונה
אנונימית
בסדר לילה טוב
תאמיני לי שאני מכירה את ההרגשה
בבקשה תפני לגורם מקצועי ❤
ולא לקום??
^אכן...כנראה היא רוצה למות ):