7 תשובות
אני חושבת שהיית צריכה לבקש רשות..
אם את מרגישה רע זה אומר שאת יודעת שטעית וזה כבר יותר טוב תחזירי לו בעוש שבוע עם עוד קצת תוספת או איזה סוכריה קטנה או שוקולד
בצדק תחזירי לו
בצדק, או שתבקשי ממנו סליחה, ואם את מתביישת אז תחזרי לו מתי שיהיה לך
שואל השאלה:
החזרתי לו תודה לכולם 3>
אשרייך צדיקה:)
אנונימי
כן בצדק
טוב אם את יכולה להחזיר תוך שבוע אז תחזירי ואולי ותבקשי סליחה,אני מקווה שהוא יבין אותך
באותו הנושא: