4 תשובות
להסתכל הרבה במראות ולשדר ביטחון אפילו אובר ביטחון
תתקלחי ותאכלי טוב בבוקר של הטסט
לבוא רגועה ולא לחוצה, אולי תקחי קצת רסקיו יכול לעזור
*להראות לטסטר שאת בטוחה ביכולות שלך, אל תהססי יותר מדי אבל לנסוע בזהירות
*לחזור לימין כל פעם שצריך ואפשר
לשמור על מרחק פתיחת דלת מהימין
לשים לב להולכי רגל ולחכות שיחצו את כל המעבר, לא רק את הנתיב שלך
*לבדוק מראות כל כמה שניות וגם שטחים מתים שאת עוברת נתיב
להסתכל במראה האחורית שאת שמה ברקס
בטח את כהר יודעת אבל להתעלם מצופרים אם יהיה..אל תתני לזה להלחיץ
בהצלחה
תסתכלי כל ארבע שניות במראה
אבא שלי מורה נהיגה לוח