6 תשובות
לדעתי זה לא מוזר
בנק נראה לי
תעשי חצי בחנות אחת חצי בחנות אחרת ככה יהיה להם פחות קשה לספור את כל זה, ולא זה לא מוזר
בקופות של סופרים זה מקובל יחסית.. סתם חנות, לא כל כך..
שואל השאלה:
אפשר גם בבנק כקטינה?
אפשר גם בבנק כקטינה?
אנונימית
זה לא מוזר אבל לא בטוח שיסכימו לך. עדיף אם כבר ללכת לחנות של דברים זולים, כמו קיוסק או הכל בשקל או משהו כזה, כי שם הם צריכים כסף קטן.
באותו הנושא: