התחברות הרשמה

כתבתי משהו ( לא עליי זה בהשראה ) ואשמח לחוות דעת .

ספרתי דקות , כמה מלחמות עברה בינה לבין עצמה למרות כל השתיקות היא שברה תמוסכמות וברחה הכי רחוק איפה שהכאב כואב פחות .
השמיים קודרים והיא מסתתרת לעוד כמה שנים , מחכה שאולי משהו ישתנה ויקח אותה מכל השדה קוצים לשדה פרחים , היא מחכה , עמוק בלב נותרה בה תקווה שהכול יסתדר לפי הספר שכתבה אז בגיל 15 עם דמעות על העיניים ותקווה עמוקה שהכול יהיה אחרת , ולא זה לא הפך לבסדר יותר עד עכשיו היא שורדת עם השיניים בחוץ היא אוחזת חזק בכל מה שאסור למרות שכולם וויתרו היא נלחמת יותר מבדרך כלל , כי זה בינה לבין עצמה , יום אחד החיוך לא יורד ויום שני הדמעות לא פוסקות .
היא למדה לשחרר כשמשהו לא הולך , היא יודעת שהכי קרובים אליה פגעו בה וברגע שהיא תצטרף למעגל הזה היא לא תשוב בחזרה , היא מלאת תקווה שהספר אז שכתבה יתממש והכאב יכאב פחות גם במקום אחר.
29 בנובמבר 2022, 18:28
פריקהדעות גולשיםסיפוריםכתיבהביקורת    
2 תשובות
ממש יפה
ב
בטטה חמה
טוב שלך!
אם באלך בוא לפרטי אני גם כותבת
א
אינטלגנציה מרחבית
באותו הנושא:
כתבתי קטע כתיבה ( זה לא עליי זה נטו קטע כתיבה ) אשמח לדעה:)
אוקיי בהשראת אנונימי אחד החלטתי להעלות לכאן גם שיר שכתבתי (: אשמח אם תחוו דעה
כתבתי משהו ואשמח לשמוע את דעתכם.
כתבתי משהו ואשמח לביקורת :)
כתבתי משהו עליי אשמח לחוות דעת כנה בבקשה תענו
היי, כתבתי משהו ואשמח אם תקראו ותגיבו את דעתכם זה ממש חשוב לי❤
היי, כתבתי קטע קצר ואשמח לחוות דעת אמיתית וכנה עליו
היי כתבתי משהו לכבוד סוכות ואשמח לקבל עליו דעה
כתבתי איזה משהו שעלה לי , אשמח עם תיקראו ותגידו את דעתכם ..
כתבתי משהו, אשמח שתקראו ותגידו מה דעתכם עליו, גם על הכתיבה עצמה וגם על התוכן.
כתבתי משהו ואשמח שתתנו את חוות הדעת שלכם.