7 תשובות
לא.
אחרי כמה זמן לא
שואל השאלה:
מצד אחד אני רוצה לקבוע איתה מצד שני זה מבאס שזה בא רק ממני
לא, מתי שהוא זה נמאס
שואל השאלה:
גם אני ממשיכה לכתוב לה וליזום פגישות אבל זה מבאס אותי
שואל השאלה:
^למה?