7 תשובות
לא.
אחרי כמה זמן לא
שואל השאלה:
מצד אחד אני רוצה לקבוע איתה מצד שני זה מבאס שזה בא רק ממני
מצד אחד אני רוצה לקבוע איתה מצד שני זה מבאס שזה בא רק ממני
לא, מתי שהוא זה נמאס
שואל השאלה:
גם אני ממשיכה לכתוב לה וליזום פגישות אבל זה מבאס אותי
גם אני ממשיכה לכתוב לה וליזום פגישות אבל זה מבאס אותי
לא
שואל השאלה:
^למה?
^למה?
באותו הנושא: