43 תשובות
אין לדיכאון סיבה, זה פשוט קורה
שואל השאלה:
אובחנתי לפני איזה שנתיים שנה וחצי ..
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא לוקחת כדורים
אנונימית
זה לא משנה כמה יש לך
זה משנה כמה את מעריכה את מה שיש
שואל השאלה:
נכון אבל זאת לא הכוונה שלי הכוונה שלי היא זה שאני מצליחה בבית ספר , ושיש לי חברים זה לא אומר שאני לא מעריכה את מה שיש לי אני פשוט מרגישה חרא עם עצמי , אין קשר לאחרים.. מרגישה בדיכאון אבל אני מתפקדת כרגיל, לכן שאלתי האם זה הגיוני בכלל ?
אנונימית
שואל השאלה:
אובחנתי בדיכאון פעם אבל הייתי במצב הרבה יותר גרוע , מרגיש שזה חוזר בעוצמה נמוכה
אנונימית
אני מרגישה בול ככה
אנונימית
כן אני ככה אני נראה טןב משפחה טובה חברים טובים הכי חכם בכיתה לפי מה שאומרים ועדיין לא שמח לא יודע למה
איכשהו מזדהה
ומה דיכאון בא בלי סיבה? ואו לא ידעתי
מאוד מאוד מאודד מזדהה
זה מאוד הגיוני, דיכאון יכול לנבוע ממחלוקת שלך עם עצמך, הוא ממש לא חייב להיות קשור לאחרים, וחוץ מזה הרבה פעמים דיכאון נובע דווקא מזה שיש לך את כל מה שאת רוצה ואת מצליחה בדברים בקלות....ובגלל שאין לך אתגרים קשים אין לך את התחושה הזאת של האושר כשאת מצליחה במשהו כמו שלאנשים שקשה יש...ובגלל זה את לא מרגישה כל כך, ונכנסת לדיכאון.
אנונימית
תגובה ראשונה^
זה לא נכון, דיכאון קורה בגלל מה שקורה סביבונ במהלך החיים או חוסר יציבות הורמונלית במוח. תבדקי אצל רופא
שואל השאלה:
אז יש לי חוסר יציבות במוח ?^
אנונימית
גיל ההתבגרות, או סתם תקופה. לא תמיד יש סיבה, זה נשמע מוזר אבל לפעמים דווקא בגלל שהכל טוב זה עושה תחושה של דיכאון.
שואל השאלה:
לא יודעת זה מלא זמן ככה
אנונימית
הגיוני לגמרי
שואל השאלה:
לא יכול להיות שזה רק גיל ההתבגרות אני מרגישה שאני מדחיקה דברים
אנונימית
לפי מה שהבנתי את מאובחנת בלי כדורים, קודם כל- ממליצה לך לבדוק שוב כי יכול להיות שהוא הדרדר או השתפר כי עבר זמן, דבר שני הכדורים לא רק יעלימו את ה"דיכאון" אלא גם את השמחה ושאר הרגשות. ממליצה לנסות לטפל בזה בדרכים אחרות כמו פסיכולוג/ית וכדומה לפני שאת/ה פונה לפסיכיאטר לקבלת כדורים:)
בדור של היום, כולם מנסים להשיג את הציונים הכי טובים, לרוץ כמה שיותר מהר, עד שהם לא עוצרים רגע וחושבים האם הם באמת מאושרים?
שואל השאלה:
הייתי אצל פסיכולוגית וההורים שלי הפסיקו בגלל שניראה להם שאני סבבה למרות שאני מרגישה שאני צריכה להמשיך.. אבל ביקשתי לחזור והם לא מסכימים
אנונימית
את יכולה לדבר עם חברים טובים או חכתוב הכל על דפים ולקרוע אותם, את יכולה לעשות ככ הרבה דברים שאני ממש מקווה שיעזרו לך, אם את רוצה אתן לך עוד עצות שלי עזרו בפרטי :)
אני מציע לך לראות את מה שיש לך אני הייתי בסיטואציה מאוד דומה פעם פשוט תנסי לא לחשוב על דברים שליליים תיהני עם החברים שלך תשמחי מהציונים שלך ואם תראי את זה ותלמדי להעריך את זה יהיה לך טוב
בהצלחה
מהניסיון שלי, לפעמים כשהחיים טובים ורגילים מדי, זה נהיה "משעמם" ונכנסים לאט לאט לדיכאון, למרות שעל פניו, הכל טוב.
תנסי לחדש משהו בחיים, לעשות דברים חדשים, מעניינים יותר, לצאת יותר עם חברים וכאלה.
בהצלחה!
שואל השאלה:
אי אפשר לראות דברים טובים זה לא כזה פשוט
זה המוח שלי אני לא יכולה לשלוט עליו
אנונימית
אולי זה שעמום ולא דיכאון ונראלי את צריכה לעשות דברים אחרים שאת אוהבת ופחות לחשוב על זה ולעשות כלום
אני ממליץ לך לדבר עם חברים הם יכולים לעזור לנסות לשמח אותך
שואל השאלה:
זה ממש לא שעמום
מה זה השטויות האלה
ניראלך שמשעמם לי אז אני בדיכאון
אנונימית
^לא יגנובה, לא הבנת מה אני אומר, זה לא שמשעמם, זה החיים נהיו רגילים וצפויים מדי, אין התרגשויות,
אני אומר לך כי אני יודע, אני לא מחרטט
חוץ מזה מה את מתעצבנת אני בא לעזור לך.
כי זה שיש לך דברים שבחרה נתפסים טובים זה לא אומר שזה הדברים שעושים אותך מאושרת
מה גורם לך לטוב ? מה החלומות שלך ? מה הדברים שאת רוצה ושאין לך ? יש גם אנשים עם נטייה לדכאונות ובשבילם יש פסיכיאטר
הרבה ככה זה בגלל שאולי אחרי צהריים את פחית עם חברים וזה
גם אני בדיכאון כבר שבועיים סתם ככה. לדיכאון אין ממש סיבה. זה פשוט קורה

מה אתם רוצים אני אומרת לכם שאני בדיכאון סתם כן זה הגיוני
אוליי יש יותר מידי ציפיות ואת צריכה להשקיע יותר בגלל זה הציונים הטובים אבל זה פשוט לא נותן לך זמן להיות עם עצמך אם את יושנת עם אחות או משהו אז יש לך אפילו פחות זמן
תשאלי את עצמך מה בעצם מעציב אותך? למה את לא פשוט רוצה להיות שמחה?
כי אושר לא קשור לדברים חומריים
אנונימית
אנשים שאומרים שדיכאון פשוט קורה
הייתם פעם בדיכאון? מאיפה הביטחון להגיד דבר כזה
ושואלת השאלה, יש מצב יש לך חוסר איזון כלשהו במוח
את מטופלת אצל פסיכיאטר?
אנונימית
בטח שזה הגיוני אני גם ככה
^^ היא אמרה שהיא מאובחנת
אין קשר בין דיכאון לכל אלו בעיקרון, הייתי ממליצה ללכת לפסיכולוג. את מדברת ממש על דיכאון קליני או סתם מדוכאת בתור נימת דיבור?
דיכאון יכול לנבוע מהרבה סיבות^^
הסיכויים שדיכאון יבוא סתם ככה הם די נמוכים, ואם זה קורה סתם ככה אז רוב הסיכויים שזה יהיה בגלל חוסר איזון במוח
אנונימית
דיכאון או ריקנות?
זה תקופות כאלה זה יעבור
יכול להיות שאת לא מרגישה שלמה או סיפוק או חוסר במשהו מסויים, תחשבי עם עצמך מה מפריע לך בדיוק ועל פיתרונות שיוכלו לעזור לך למלא ולשנות את המצב שמפריע. אני כאן בשבילך לעזור, מקווה שיעבור בקרוב 3>
זה משהו שקורה הרבה כשיש לחץ להצליח, כשהכל מצליח, משהו גורם לך להרגיש לא שייכת, לא להאמין שזה באמת מה שקורה, יכול להיות שהחברה לא מקבלת את מי שאת בפנים, וגם את לא, זה עולם מוחצן, ואני מופנמת, אז קשה לי להרגיש שייכת
כי את מרגישה רייקנות
תמלאי את הנשמה שלך במעשים טובים וזה יתן לך סיפוק