התחברות הרשמה

מה דעתכם על השם רוג'ר?

23 במרץ 2013, 12:58
שמותיופיסלבריטאיםמפורסמים    
4 תשובות
שם בריטי
d
d.i.s.c.o
מגניב
שאני. שומעת את השם אני חושבת על קטנוע
ש
שרה555
שם של ראש עיר.
במיוחד אם הוא דופנשמירץ.
B
Back in Black
שם ממש יפה (:
ש
שני רייף
באותו הנושא:
מה דעתכם על השיר של רון נשר #לירזובתאל, ומה דעתכם על רון באופן אישי?
מה דעתכם על השם יולי? לדעתי ממש יפה
חוות דעת על נופש בבורגס - מה דעתכם על נופש בבורגס?
נמשים זה יפה לפי דעתכם? לפי דעתי מאוד
מה דעתכם על fxp הוא פורום רציני לדעתכם אני יכול לסמוך עליו יותר מסטיפס?
מה דעתכם על התוכנית סוואגרס? לדעתי מיותר
מה דעתכם על האתר play2shop? האתר אמין לדעתכם?
למי שרצה לדעת איך ערביות נראות מתחת לגלביה מה דעתכם?
מה דעתכם על התגובות? לדעתי קצת הגזימו..
חוות דעת על שם לבת - מה דעתכם על השם נוריה (לבת).
מה דעתכם על זה? לדעתי היא משוגעת בטירוף