4 תשובות
קרה לי, פאקינג היה הנפש התאומה שלי.
לצערי אנחנו לא בקשר יותר.. וזה אשמתי ):
אנונימית
הרגשתי מזעזע, שהכל באשמתי ושלא מגיע לי כלום
אנחנו לא בקשר יותר ולצערי אני לא חושבת שנחזור להיות בקשר .
קרה לי לעזאזל זה סיוט אוף וכמובן באשמתי הכל :(
כן.
הוא בן ז|נה וניתקנו קשר שבוע שעבר.
רק אתמול בלילה התפרקתי ממש פעם ראשונה כי אני מכחישה את הגעגועים ומתמודדת עם זה בהומור.
אין מה לעשות.
כמו שטונה אמר, גם זה יעבור.