4 תשובות
קרה לי, פאקינג היה הנפש התאומה שלי.
לצערי אנחנו לא בקשר יותר.. וזה אשמתי ):
לצערי אנחנו לא בקשר יותר.. וזה אשמתי ):
אנונימית
הרגשתי מזעזע, שהכל באשמתי ושלא מגיע לי כלום
אנחנו לא בקשר יותר ולצערי אני לא חושבת שנחזור להיות בקשר .
אנחנו לא בקשר יותר ולצערי אני לא חושבת שנחזור להיות בקשר .
קרה לי לעזאזל זה סיוט אוף וכמובן באשמתי הכל :(
כן.
הוא בן ז|נה וניתקנו קשר שבוע שעבר.
רק אתמול בלילה התפרקתי ממש פעם ראשונה כי אני מכחישה את הגעגועים ומתמודדת עם זה בהומור.
אין מה לעשות.
כמו שטונה אמר, גם זה יעבור.
הוא בן ז|נה וניתקנו קשר שבוע שעבר.
רק אתמול בלילה התפרקתי ממש פעם ראשונה כי אני מכחישה את הגעגועים ומתמודדת עם זה בהומור.
אין מה לעשות.
כמו שטונה אמר, גם זה יעבור.