4 תשובות
אני די בטוחה שזה משתנה בין סניף לסניף ושבתור תלמידה ייתגמשו איתך עם השעות. ואם את עובדת כקופאית את לא קשורה לתדלוק יש מתדלקים, רק משלמים אצלך לפעמים
אנונימית
שואל השאלה:
אני דווקא מעדיפה לעבוד בשעות הבוקר על חשבון לימודים, כי אני לא עושה בגרות אז רוב הזמן שאני בבית הספר הוא מבוזבז, אז אני רוצה לעבוד בבוקר על חשבון השיעורים הראשונים ולהגיע לשיעורים האחרונים רק בשביל שיהיו לי 12 שנה"ל.. ובית הספר מאשר לי את זה, אני פשוט לא יודעת אם המעסיק יאשר לי
אני דווקא מעדיפה לעבוד בשעות הבוקר על חשבון לימודים, כי אני לא עושה בגרות אז רוב הזמן שאני בבית הספר הוא מבוזבז, אז אני רוצה לעבוד בבוקר על חשבון השיעורים הראשונים ולהגיע לשיעורים האחרונים רק בשביל שיהיו לי 12 שנה"ל.. ובית הספר מאשר לי את זה, אני פשוט לא יודעת אם המעסיק יאשר לי
אנונימית
חברה שלי עבדה בתחנת דלק במקום לבוא לבית ספר, אני עבדתי בגלידרייה במקום בית ספר, לא נראה לי בעייתי. אבל אם תהיה בעיה מבחינת זה שאת לא שם מספיק שעות אולי פשוט תלכי לבית הספר יומיים בשבוע ושאר הזמן תעבדי, ככה אני עשיתי
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה!
אוקיי תודה רבה!
אנונימית
באותו הנושא: