6 תשובות
לא שמעתי, מחריד מזעזע
זה לא ככ משמעותי בשביל להכניס את זה לפורום
כנראה יש צו איסור פרסום
לא כל דבר שקורה מותר לפרסם בתקשורת
לא כל דבר שקורה מותר לפרסם בתקשורת
שואל השאלה:
חחחח אם היה צו איסור פירסום לא היו מפרסמים את זה באינטרנט, זה לא בטלויזיה זה רק באינטרנט
חחחח אם היה צו איסור פירסום לא היו מפרסמים את זה באינטרנט, זה לא בטלויזיה זה רק באינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
כי משתיקים את הנושא לא נותנים לזה במה אבל אם זה היה איזה מקרה של תקיפת חיילת או אישה אז זה היה משהו אחר
כי משתיקים את הנושא לא נותנים לזה במה אבל אם זה היה איזה מקרה של תקיפת חיילת או אישה אז זה היה משהו אחר
אנונימי
על מה אתה מדבר? מפרסמים מלא על מקרים של תקיפת גברים בחדשות, כולל תקיפות של נהגי אוטובוס, היו מלא חדשות על תקיפות של נהגי אוטובוס בזמן הקורונה
באותו הנושא: